İlk Deneyim

merhabaaaa :) ben aranıza yeni katıldım.Uzun zamandır katılmayı düşünüyordum ama yaklaşık 2 saat önce aldığım 2 üründen sonra dedim ki galiba gerçekten istiyorsun bunu.Ve eve gelir gelmezilk işim blog sayfamı açmak oldu.Benim oturduğum yer ile alakalı olarak ben kimliğimi açamıyorum.Aslında ben ilk olarak youtube kanalı açmak  istiyordum ama işe buradan başlamak benim için daha hayırlı olacak.Eğer sizinde desteğinizi görürsem bu işe devam etmek istiyorum.Eğer beni okumaya devam ederseniz 2 saat önce aldığım makyaj ürünlerini sizinle paylaşmak isterim.




İlk olarak essence'ten bir ten ürünü aldım.Aldığım ürün make-up &concealer olarak geçiyor.Aslında ihtiyacım olan bir ürün değildi.Sadece yeni birşeyler arıyordum ve bu ürüne şans vermek istedim.Bende ki 10 ivory beige rengi.Bu ürünü daha kullanmadım.Ama ilk kullandığımda size yazıcam.ilk denediğimde tenimin üzerinde dağıldı.Yani güzel bir his bıraktı.Gayet yumuşak bir yapısı var.Bakalım tenime uyguladığoında nasıl olacak? :)))




Diğer ürünümde wet n wild'ın kaş kiti.Bu kiti ben çok almak istiyordum.Ama bir türlü fırsatını bulup alamamıştım.Şimdi ise elimde bu kiti çok duydum.Gratis'te mağaza görevlisine sorduğumda bu kitten daha önce hiç şikayet aldıklarını duymadığını söyledi.Bu şekilde aldım.Bunu da henüz deneme fırsatım olmadı.İlk denediğimde size yazarım.




Bu yazıda gerçekten ne yazacağımı bilemedim.Özür dilerim sizden.Bir dahaki yazıda inşallah daha dişe dokunur şeyler yazarım.İlk yazım olduğu için size beni maruz görün.Şimdilik hoşkalın kendinize iyi bakın. :)))

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar