SLEEK OH SO SPECİAL ÜRÜN İNCELEMESİ

Arkadaşlar çok özür dilerim sabahtan beri fotoğraflarla uğraşıyorum az öncede paylaştım ve daha sonra yanlışlıkla sildim.Kendi kendime ufak çaplı bir kalp krizi geçirdikten sonra tekrar yazmaya başladım.

Evettttt :)) Ben bu paleti o kadar çok sevdim ki anlatamam gerçekten çok isteyerek almıştım zaten iyiki de almışım yaklaşık 1 ay kadar oldu alalı.İçerisinde ki Organza,ribbonithe maıl ve boxed olmak üzere 4 renge bayıldım :)))😀😀



Ben bu paleti daha çok günlük olarak kullanıyorum ve genellikle isimleri boxed ve the maıl olan renkleri daha çok seviyorum.Köşelere koyu kahve olanı  içlere doğru daha sütlü kahveyi sürüyorum.



Bu paletle hem gece makyajı hem de gündüz makyajı yapabilirsiniz.Ve bu renkler gerçekten pigmentli ve sürümleri de çok kolay.Rahat bir şekilde dağılabiliyor.Birkaç fırça darbesiyle dağıtabilirsiniz.

Bu paleti  ben gratisten indirimden almıştım.Yanlış hatırlamıyorsam 30 küsur civarındaydı.Almanızı tavsiye ederim.Gerçekten çok kullanışlı bir palet.Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Lütfenn yorum yapmayı unutmayın.Yeni olduğum içinde bir hata yaptıysam hoş görün.Sizin görüşleriniz benim için çok önemli  lütfennn yorum yapınn :)) 😁




Yorumlar

Popüler Yayınlar